Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 11:29:13 MET

>Uprzejmie informuje, ze stowarzyszenie "Polska Spolecznosc Internetu"
>przygotowuje oswiadczenie w sprawie nowego cennika NASK. Oswiadczenie to
>zostanie opublikowane w dniu dzisiejszym i przedstawione jutro na
>krakowskiej konferencji "Internet w Polsce", organizowanej w ramach
>InfoFestiwalu.

no to widze, ze bedziemy miec internetowa noc swietego bartlomieja...
przeciez to jest cyrk, skandal, jawne lekcewazenie uzytkownikow itd, itd.
nie bardzo rozumiem, jak mozna oczekiwac takich oplat od uzytkownikow,
swiadczac uslugi tak "wysokiej" jakosci... ja rozumiem ze siec to sprawa
skomplikowana i juz dawno zdazyla przerosnac mozliwosci pojmowania wielu
osob, ale bez przesady... w kazdym razie nie ma osob niezastapionych i
moze to wydarzenie bedze motywacja do zmiany szefostwa nask i tym samym
polityki tej jakze zacnej instytucji... a moze np. ktos wpadnie na pomysl,
zeby robic internet bez nask? bo wlasciwie nie wiem czemu utarlo sie, ze
internet=nask...
karpio