Re: Dziwne binaria w mailu

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 10:45:46 MET

 21 Nov 1995, Piotr Hnatiuk pisal o application/ms-tnef:

> Wyslalem ostatnio na POLIPa przesylke z dziwnym zalacznikiem,
> wszystkich zainteresowanych przepraszam i wyjasniam co to jest.
>
> Uzywam Microsoft Exchange for Windows95. Mailer ten oprocz
> obslugi MS Maila, faxu i innych transportow umozliwia
> komunikacje SMTP/POP3. Przy tym posiada ciekawa funkcje
> wysylania (poza czystym tekstem) sformatowanych
> dokumentow jako zalaczniki RTF. Operacja jest automatyczna,
  [...]
  Dla mnie osobiscie wszystko jest OK. Nie moge tego co prawda obejrzec,
  ale nie widze ,,tych dziwnych znaczkow'' - mailer pozwala informacje
  zapisac do pliku. Gorzej maja wszyscy ci, ktorzy uzywaja mailerow nie
  rozumiejacych przesylek MIME.

  Prawdziwy problem polega na czym innym: otoz zeby zabawa w standardy miala
  jakikolwiek sens - powinny byc one rejestrowane. I taka lista
  dopuszczalnych typow MIME istnieje. Nie ma na niej application/ms-tnef :-(

  MS w pogoni za terminami nie zdazyl :-(

  Pozdrowienia

  Wojtek