Re: Rewolucja domenowa a realia w Poznaniu

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 09 Nov 1995 - 18:45:43 MET

SUPERVISOR_at_urm.gov.pl (Krzysztof Krzeminski) wrote:
>Ja jestem nadal za urm.gov.pl
> a tu jestesmy juz w polsce a polacy nie gesi...

Jestem za nazewnictwem angielskim, ale tylko w odniesieniu do glownego
szkieletu, tzn com.pl gov.pl ....itp (etc ? tfuj !)
jesli chodzi o nizsze poziomy jestem calym sercem za poslkimi skrutami.
bo by mnie chyba trafilo gdybym musial siegac do
MEC.lublin.pl (metrop.enterpr.of cleaning)
zamiast do MPO.lublin.pl (tylko taki przyklad)

--
                          oOOo