Re: Rewolucja damenowa a realia w Poznaniu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 06 Nov 1995 - 14:21:04 MET

> Date sent: Mon, 6 Nov 1995 12:13:36 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Tomasz Kokowski <tommy_at_man.poznan.pl>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Rewolucja damenowa a realia w Poznaniu

> 3. Zlosliwy komentarz Wladka Majewskiego przy domenie put.poznan.pl
> pomijam. Bardzo go natomiast prosze o zaprzestanie siania fermentu
> w Polskim Internecie.

A ja uwazam .put za idiotyczne. I chyba nie tylko ja.
A co do fermentu, to wcale nie uwazam Wladka za takiego, ktory by szczegolnie
sial ferment. Jego postingi sa z reguly raczej spokojne i rozsadne.
Jezeli chodzi o dyskusje o domenach, to jest tu taki inny na liscie, ktory
sieje w niej najwiekszy ferment (a nawet dwoch takich) - czytajac maile z
listy chyba widac kto to (nie Ty bynajmniej!)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl