Re: Rewolucja domenowa a realia w Poznaniu

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_plpuam11.amu.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 08:57:06 MET

lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>Masz racje - dlatego jestem .pse.; ta moda na slepe nasladowanie Ameryki/Europy
>(Euroshop, Zyga Trading,...) jest idiotyzmem. Rozumiem uzycie slow angielskich
>w przypadku braku polskich odpowiednikow - ale wydaje mi sie, ze nazwy polskich
>uczelni sa pierwotnie raczej w naszym jezyku.
> Leszek.

>+============================================================================+
>| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
>| My personal opinions are just mine. |
>| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |
> [...]

W takim razie po co tworzysz sygnaturke po angielsku - wszak
to tez slepe nasladownictwo, ktore wg Ciebie jest
idiotyzmem!

Ale na powaznie: do tej sygnatury nic nie mam , podobnie jak
do domen tworzonych np. od angielskich nazw instytucji. Moze
nie wiecie, ale np. korespondencja wychodzaca za granice
prawie zawsze wysylana jest na anglojezycznych firmowkach i
w tym wypadku - jak sadze - chyba sie nie dziwicie. Jezeli z
kolei Internet jest siecia globalna, to nie ma sie co
dziwic, ze i nazwy domen tworzy sie w formie "zjadliwej" dla
miedzynarodowej spolecznosci Internautow - inna rzecz, ze
przy komicznie lub "niemoralnie" brzmiacych nazwach domen
nie popisali sie ich autorzy.

Wczesniej juz komus napisalem, ze uwazam cala ta dyskusje za
smiechu watra (niekoniecznie u Bubla lub Drozdy) i dlatego
juz wiecej sie na ten temat nie odezwe. Koniec, kropka.

Przemyslaw

* dr Przemyslaw Rachowiak, e-mail: rachp_at_plpuam11.amu.edu.pl
* Zaklad Zoologii Systematycznej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
* ul. Fredry 10, 61-701 POZNAN, tel.: 52-34-96, fax: 52-36-15