Re: Domeny 0.5

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 21:43:35 MET

On Tue, 7 Nov 1995, Grzegorz Szyszlo wrote:
> mnie nie interesuje wewnetrzna struktura tpsa (skoro dyskutujemy o tym
> przykladzie) jako zwyklego zjadacza intern(a)tu. ja chce spytac/zalatwic
> jakas sprawe z tpsa w lublinie, to chcialbym w prosty sposob dobic
> sie do lublin.tpsa.com.pl . przeciez i tak wiadomo, ze publicznie beda
> udostepniane hosty informatykow a nie dzialu zatrudnienia nie ? bo po co komu
> dane o zatrudnieniu w tpsa ? (chyba ze ktos jest bardzo ciekaw).
> niech host ma calosciowy adres np. burek.zakole-wielkie.lublin.tpsa.com.pl ,
> ale mnie interesuje ze to jest wlasnie zakole-wielkie.tpsa.com.pl ,
Ale w swoim liscie proponowales JEDEN host dla calego tpsa i tylko z tym
polemizowalem, choc to moze brak skromnosci. Czy w Lublinie ma byc jeden
host pocztowy czy dwa - mozna dyskutowac. W takiej Warszawie juz na pewno
jeden nie wystarczy i porzebne bedzie jeszcze jedno pietro. I tak powoli
robi sie wiezowiec.

> faktycznie. 'com' nie wnosi zadnej informacji. tak samo dla nas jest oczywiste,
> co to jest 'pl' moze i to zlikwidujemy ? bedzie krocej o trzy znaki :)
> tak, wiem wiem. kto nam na to pozwoli ?
Nie. com mowi ze host jest wsrod 50% hstow internetowych nalezacych do
firm komercyjnych wyglada na to ze w przyszlosci bedzie 90% hostow
komercyjnych wiec com nie bedzie nioslo praktycznie zadnej informacji
pl mowi ze host znajduje sie w jednym ze 150-ciu krajow. Informacja
niesiona przez kazda literke jest tu wiec kilkadziesiat razy wieksza

> przynajmniej wiem ze to jest firma komercyjna. na tej samej zasadzie
> moge cie spytac co to jest GUS ? to jest Gravis Ultra Sound
> czy moze raczaj Gluwny Urzad Statystyczny ? :)))))
Tu sie chyba nie zrozumielismy. Mnie sie w swojej zarozumialosci wydawalo
ze jak ktos widzi tpsa.pl to nie pomyli tego z jakas (jaka ?) organizacja
edukacyjna i jesli nie wpadnie od razu co to jest to czlon com mu juz nic
nie pomoze :-)
Pozdrawiam.
                                Konrad