Re: Rewolucja damenowa a realia w Poznaniu

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 13:46:35 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: >
: > Ale oczywiscie chetnie poznam powodu dla, ktorych uwazasz Jarku
: > put za idiotyczny pomysl.
: >
: A czy Szanowny Senat uzywa na pieczatce, tudziez papierze firmowym, nazwy
: Poznan University of Technology czy Politechnika Poznanska? To dlaczego do
: cholery w sieci ma byc put?
: A uwazam to idiotyczne dla tych samych powodow, dla ktorych bardzo nie podoba
: mi sie "Stasio market" czy "Zyzio shop", ktorych ostatnio mam pelno dookola.

tiaa..... analogicznie idac w strone zmiany nazw na angielskie
musialbym zmienic
PK na CUT i byloby cut.edu.pl .. . Po takim numerze to ja bym bardzo
chetnie komus cos cut off.
BTW - jeden z wladcow na PK zazyczyl sobie, ze musi byc domena mailowa
        institute.pk.edu.pl - to zalozylismy mx'a - i tak sobie mysle,
        ze moze byloby calkiem sensowne, zeby przyjac taka zasade,
        ze glowna nazwa jest po polsku
        i dopiero jak ktos ma problem, to ewentualnie odpalic MX'a ??
        BTW - cut.pk.edu.pl tez byl blisko... ale uczelnia ma na
        wszystkich pieczatkach Politechnika Krakowska,

        idiotyczne propozycje dla mojej domeny:

        tuniv-cracow.edu.pl
        cut.edu.pl
        tuc.edu.pl

        a co sadzicie o tuniv.krakow.pl, i dlaczego wogole jesli robimy
        nazwy angielskie krakow.pl a nie cracow.pl ??!?

                Marcin;)

Marcin Klimowski    |     marcin_at_oeto.pk.edu.pl    | hit ANY user to continue
..it's de facto	>>--| http://www.pk.edu.pl/~marcin |-->> 2 line only sig....