Re: Rewolucja damenowa a realia w Poznaniu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 13:13:03 MET

> Date sent: Mon, 6 Nov 1995 16:37:36 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: tommy_at_man.poznan.pl (Tomasz Kokowski)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Rewolucja damenowa a realia w Poznaniu

> Jarek Rafa:

> Well, mow to Senatowi Politechniki, ktory ustalil nazwe na
> Poznan University of Technology. A tak na marginesie to
> mozna by tu zaczac dyskusje o czy nazwa domeny powinna
> powstawac od nazwy polskiej czy tez angielskiej. Ale po co.
> Zmieniono nazwe, spodobala sie put jako domena i juz.

> [...]
A czy Szanowny Senat uzywa na pieczatce, tudziez papierze firmowym, nazwy
Poznan University of Technology czy Politechnika Poznanska? To dlaczego do
cholery w sieci ma byc put?
A uwazam to idiotyczne dla tych samych powodow, dla ktorych bardzo nie podoba
mi sie "Stasio market" czy "Zyzio shop", ktorych ostatnio mam pelno dookola.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl