Re: Domeny i ferment

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Tue 07 Nov 1995 - 11:22:40 MET

Wladyslaw Majewski (boss1_at_ikp.atm.com.pl) wrote:

: Dziekuje wiec Mackowi Kozinskiemu za wyjasnienia na temat sytuacji w Toruniu
: (przy okazji: w adresie loiv.torun.edu.pl nie podoba mi sie kontekst -
: adresy a takiej samej konstrukcji maja wydzialy UMK i troche nie podoba mi
: sie sekwencja torun.edu.pl, gdyz wystarczyloby samo torun.pl).

Cierpliwie jeszcze raz:
 loiv.torun.edu.pl jest z takiego samego powodu, jak pozostale domeny
 *.torun.edu.pl. Wyprzedzajac o dobre kilka miesiecy program IdS srodowisko
 torunskie podlaczylo IV LO nadajac mu domene uniwersytecka. Obecnie ta
 domena jest zmieniona na loiv.torun.pl, a alias .loiv.torun.edu.pl sluzy
 tylko przejsciu.

 Prawde mowiac zaczyna mnie irytowac sytuacja, w ktorej pozostawione z
 powodu "dostosowania do standardow nazewniczych" nazwy sluza jako argument
 zwolennikom dalszego "dostosowywania". Warto sobie uswiadomic, czym grozi
 "dostosowywanie", jaki balagan za tym idzie. Wystarczy zauwazyc (bez
 stwierdzania z czyjej winy), ze Wladek nie wie o istnieniu domeny
 .loiv.torun.pl.

M.

--
           Maciej Kozinski         http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek