Re: Netfind i X.500 (bylo Re: Domeny 0.5)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 06 Nov 1995 - 14:11:11 MET

> Date sent: Sat, 4 Nov 1995 22:22:02 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Wojciech Myszka <myszka_at_norka.immt.pwr.wroc.pl>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Netfind i X.500 (bylo Re: Domeny 0.5)

> - nie kazdy komputer mozna "opukac" fingerem: czesc administratorow
> wylacza ta usluge, czesc wezlow pocztowych zrealizowanych jest na
> serwerach novellowych - nie realizujacych jej,
Kto ci powiedzial cos takiego?
Proponuje finger @inf.wsp.krakow.pl - to jest Novell !
Fakt, ze dotychczas na Novellu nie dzialala postac "finger *nazwisko*@host" -
bo zdaje sie ze to wlasnie wykorzystuje Netfind. To jest chyba osobliwosc
tylko Unixow, a i to nie wszystkich - na niektorych komputerach za cholere
nie udawalo mi sie wyfingerowac nikogo po nazwisku, tylko po userid. Ale
zdaje sie, ze najnowszy demon fingera juz ma te mozliwosc, tylko ze dziala
ona wylacznie w wersji zarejestrowanej - trzeba zaplacic te paredziesiat $...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl