Re: HP 660C

Autor: Tomasz Wasiak (wasiaktm_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 15:47:11 MET

On Tue, 31 Oct 1995, Wladyslaw Majewski wrote:

> Zastanow sie tez nad Epsonem Stylus Color (czy jakos tak).
> Patentowana piezoelektryczna technika wybijania kropli Epsona
> pozwala kilkakrotnie obnizyc koszty atramentu i zywotnosc glowic
> oraz uzywac lepszych i trwalszych farb
Kit z reklamy.
> Sadze tez, ze drukarka piezoelektryczna musi byc o wiele trwalsza
> niz modele dzialajace na gotowanym atramencie.
Epson nie wymienia glowic razem z atramentem=slabszy druk po kilku
wumianach.
Bawilem sie STYLUSEM, mam teraz 2 drukarki HP 660C-uwazam (IMHO)
ze HP jest lepszy -ale to tyyyyyylko pryyyywatna opinia-prosze nie
rozpoczynac ze mna wojny-to nie ta listaaaaaaa !!!!
tomek
wasiaktm_at_zsku.p.lodz.pl