Re: HP 660C

Autor: Wladyslaw Majewski (boss1_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 15:40:52 MET

> Czesc
> Czy ktos moze sluzyc mi rada w sprawie zakupu drukarki kolorowej
>"plujki" ? Czytalem o HP 660C, ze jest calkiem dobra. Czy ktos mial
>przyjemosc, nieprzyjemnosc z nie pracowac ?
> Moge wydac ok 15-20 mln.
> Dzieki
>
> Arek

Zastanow sie tez nad Epsonem Stylus Color (czy jakos tak).
Patentowana piezoelektryczna technika wybijania kropli Epsona
pozwala kilkakrotnie obnizyc koszty atramentu i zywotnosc glowic
oraz uzywac lepszych i trwalszych farb
(bo nie musza byc odporne na gotowanie).
Ja Epsonem bylem zachwycony - daje o klase lepsze kolory niz HP
o podobnej cenie, wyzsza rozdzielczosc, a przy tym - co mnie
zdziwilo - ma rownie dobre oprogramowanie (driver) jak HP.
Sadze tez, ze drukarka piezoelektryczna musi byc o wiele trwalsza
niz modele dzialajace na gotowanym atramencie.

Wladek