Re: Prasa.pl - wnioski po dyskusji

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 15:24:32 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: > From: Darek Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl>
: > 6. propozycje wmuszenia serwera "prasa" do domeny ATM nie maja sensu -
: > "atm.com.pl" jest domena FIRMY ATM, a nie OPERATORA ATM. Domena
: > "prasa.pl" w zalozeniu ma byc domena dla PRASY, a nie dla ATM. Wydaje mi
: Darku!
: Skoro stoisz na takim stanowisku, to utworzcie sobie domene OPERATORA ATM,
: niech to bedzie np. atm.net.pl, i nie bedzie problemu!

Zastanwialem sie jak to powinno byc i chyba takie rozwiazanie jest
najlepsze. Nastepny etap dyskusji bedzie zapewne dotyczyl kwestii
'a dlaczego nie prasa.net.pl'. Nie mam silnych argumentow przeciw,
tylko tyle, ze rzeczowniki pospolite nie powinny byc uzywane w
jako jedyne slowo w nazwie poddomen znajdujacych sie w domenach
'publicznych', jak pl, com.pl, net.pl itp.

Trudniej mi argumentowac bo pracuje w podobnej, chociaz znacznie
mniejszej, firmie i gdybym sam wpadl na pomysl prasa.pl to moze
tez bym sie czul do niego przywiazany. A jezeli mialoby jednak
istniec prasa.pl to pewnie nie potrwa dlugo nim jakas konkurencyjna
firma (nie sugeruje, ze PDi..) poprosi o zalozenie gazety.pl,
a potem srodki-przekazu.pl, radio.pl, ..

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec