Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 12:00:53 MET

Alek Radomski (arad_at_zmit1.ippt.gov.pl) wrote:
: Zdecydowanie nie podoba mi sie pomysl tworzenia "przegrodek"
: zawodowych dla indywidualnych osob w Internecie. Byt nadmiarowy.

: Poparlbym: sdp.org.pl (Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich) -
: jesli SDP nie jest zainteresowane jako organizacja, nic
: nie stoi na przeszkodzie, aby bylo: sdp-i.org.pl (dla
: tych dziennikarzy, co chca w sieci...). Jesli ATM chcialoby
: sfinansowac - jego sprawa.

: Poparlbym: gazetawyb.com.pl (przestanmy wreszcie udawac,
: ze ta firma nie zarabia: zarabia i to sporo, przy okazji
: ze srednim wdziekiem podgryzajac konkurencje).

: Zdecydowanie nie podoba mi sie sugestia, zeby w "przegrodce"
: "prasa" znajdowaly sie i osoby fizyczne (i.e. dziennikarze)
: i firmy (gazety) - po diabla to w ogole? Przypomina mi sie
: Wydzial Prasy KC...

: Gdyby gazety chcialy sie formalnie lub nieformalnie zrzeszyc,
: aby wspolnie sfinansowac "prasowy" internet (w co - dodam -
: absolutnie nie wierze) to _dopiero wtedy_ znalazlbym
: cien poparcia dla prasa.org.pl.

Popieram te wypowiedz w calej rozciaglosci.

--wojtek