Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Alek Radomski (arad_at_zmit1.ippt.gov.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 11:47:14 MET

> From: boss1_at_ikp.atm.com.pl (Wladyslaw Majewski)
>
> Prosze dotychczasowych dyskutantow o opinie w tej sprawie,
> jesli sie zbierze ich okolo 10 - sadze, ze bedzie to mogla byc
> juz znaczaca rekomendacja dla Irka Neski, niesprzeczna
> z naszym dokumentem o domenach i obecna polityka NASK.
>
> Zwracam uwage, ze przyjecie tego rozwiazania pozwoli wyjsc
> z konstruktywnymi propozycjami wobec dysponenta
> kontrowersyjnej domeny gazeta.pl (wybierajcie: gazetawyb.com.pl
> albo gazetawyb.prasa.org.pl lub jedno i drugie).
>
> Jest to rowniez propozycja na przyszlosc dla osob wykonujacych
> [...]

Zdecydowanie nie podoba mi sie pomysl tworzenia "przegrodek"
zawodowych dla indywidualnych osob w Internecie. Byt nadmiarowy.

Poparlbym: sdp.org.pl (Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich) -
jesli SDP nie jest zainteresowane jako organizacja, nic
nie stoi na przeszkodzie, aby bylo: sdp-i.org.pl (dla
tych dziennikarzy, co chca w sieci...). Jesli ATM chcialoby
sfinansowac - jego sprawa.

Poparlbym: gazetawyb.com.pl (przestanmy wreszcie udawac,
ze ta firma nie zarabia: zarabia i to sporo, przy okazji
ze srednim wdziekiem podgryzajac konkurencje).

Zdecydowanie nie podoba mi sie sugestia, zeby w "przegrodce"
"prasa" znajdowaly sie i osoby fizyczne (i.e. dziennikarze)
i firmy (gazety) - po diabla to w ogole? Przypomina mi sie
Wydzial Prasy KC...

Gdyby gazety chcialy sie formalnie lub nieformalnie zrzeszyc,
aby wspolnie sfinansowac "prasowy" internet (w co - dodam -
absolutnie nie wierze) to _dopiero wtedy_ znalazlbym
cien poparcia dla prasa.org.pl.

W sumie: brzytwa Ockhama powinna te niepotrzebne ruchy z "prasa"
obciac bezlitosnie.

-A.R.