Re: Netscape 2.0

Autor: Milosz Stasik (stas9593_at_raven.csrv.uidaho.edu)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 19:40:10 MET

On Mon, 16 Oct 1995, Szisz The Webmaster wrote:

> Na Windows 3.1:
> o nie ma grafiki na 16 kolorow jest na 256 i wiecej
> o uzycie bardziej skomplikowanej konstrukcji Frame grozi pelta
> o _dzialaja_ polskie literki !
> o nie dziala LiveScript
> o nie ma Javy (ale i chyba mialo nie byc)
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Niestety nie mialem jeszcze czasu na zabawe ale N2.0 juz sobie
sciagnalem. Co do Javy to osciagalne sa dwie wersje - jedna z Java druga
bez. Mysle, ze w tym wypadku to nie pluskwa a niewlasciwa wersja!
Mysle, ze do piatku podam jak N zachowuje sie pod WIN95.

Pozdrowienia,
Milosz
                           /\
Milosz /\ / \ /\