Re: Netscape 2.0

Autor: Szisz The Webmaster (szisz_at_enterprise.contact.waw.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 16:33:36 MET

Leszek.Stawiarz_at_cnsf.ki.se (Leszek Stawiarz cnsf) wrote:
>Wczoraj zainstalowalem pod Windows 3.1 na komputerze z bezposrednim
>podlaczeniem do sieci.
>Nie drukuje grafiki. Wybrane czcionki z listy nie dzialaja. Wybrana
>wielkosc przelacza sie automatycznie na pewne domyslne (dozwolone)
>wielkosci. Pewne operacje nie przywracaja poprzedniego ekranu. Nie ma
>helpow.
Na Windows 3.1:
    o nie ma grafiki na 16 kolorow jest na 256 i wiecej
    o uzycie bardziej skomplikowanej konstrukcji Frame grozi pelta
    o _dzialaja_ polskie literki !
    o nie dziala LiveScript
    o nie ma Javy (ale i chyba mialo nie byc)

na Linux 1.1.5
    o DNS ma timeout nie mozna uzywac.. :-(

na Linux 1.2.8
    o chodzi mniej wiecej...

          SzIsz

---
http://www.contact.waw.pl/       Agencja Kontakt
mailto:szisz_at_enterprise.contact.waw.pl