Re: Alex w Toruniu

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 14:27:07 MET

Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1) wrote:
: Co do technologii Alexa to NFS 3.0 i jedyna implementacja pod Solaris 2.5
: sa w fazach testow. Trudno wymagac od darmowego software, jakim jest Alex,
: zeby wyprzedzal tworcow technologii. Sam twierdze, ze przejscie na 3.0
: byloby duzym krokiem naprzod. Mam nadzieje, ze dorobimy sie Alexa opartego
: o ten protokol.

Oczywiscie. Taka byla moja intencja.

: Tez tak sadze, ale z tego, co widze wynika, ze na razie jedynie Torun
: dorobil sie tej uslugi. I tylko u nas mozna z niej korzystac. Wiele
: przemawia za tym, zeby Alex stal za kazdym waskim gardlem. Jestesmy w
: stanie sluzyc nasza wiedza kazdemu administratorowi, ktory bedzie chcial
: zainstalowac Alexa u siebie.

Dla mnie osobiscie duzym ograniczeniem jest brak portu na Solarisa.

--w