Re: zabawy routingiem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 22:05:26 MET

On Tue, 10 Oct 1995 15:53:19 +0100 Slawomir Witold Gorniak wrote:

>Zbigniew Zych :
>
>Tak to jest jak sie nie interesuje niczym poza gnebieniem
>operatorow IRC o NOTE... Niejaki Silvio Berlusconi, potentat
>miedzy innymi prasowy, wykupil sobie wlasne lacze
>do USA - a ze jest Wlochem wiec i ma *.it w adresie..
>Swego czasu na listach duzo o tym sie pisalo z uwagi
>na pojawienie sie "Zycia Warszawy" w Internecie wlasnie
>na vol.vol.it.
> Slawek

Tak to jest jak sie slyszalo ze dzwoni,
ale nie wiadomo w ktorym kosciele.
VOL (Video On Line) jest wlasnoscia sardynczyka Nicoli Grauso
(skadinad wlasciciela Zycia Wawy jesli sie nie myle)

Nicola Grauso rzeczywiscie kupil sobie linie do USA
o przepustowosci wiekszej niz wszystkie inne lacza
Europy ze StZj. Inwestuje naprawde powaznie w Internet.

Grego

P.S. Zastanawiam sie czy sie nie przeniesc do VOL.
Jestem co prawda zwolennikiem malych internet-providers
i w RMnet'cie mam konto na Unix'ie, ale ta szybkosc
(FTP, W3) mnie pociaga...

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it