Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Alek Radomski (arad_at_zmit1.ippt.gov.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 14:47:08 MET

> From: Darek Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl>

> Z tym nie ma problemu, firme mozna zarejestrowac w ciagu kilkunastu dni,
> tylko pytanie - CO TO ZMIENI - po co zmuszac do zabawy w kotka i myszke i
> prob przechytrzania NASKU. Powod "puszczenia" dyskusji w sieci (uzgodniony
> pomiedzy ATM i NASK) byl prosty - jesli okarze sie, ze wszyscy sa przeciw,
> to i ja nie bede sie upieral, choc chcialbym wiedziec, KTO w Polsce decyduje
> o rejestracji nazw? NASK, PSI czy jeszcze ktos.

Juz ktos inny chwalil za inicjatywe popularyzacji Internetu via
dziennikarze (przylaczam sie). ALe niech ATM ustami p. Darka
Wichniewicza nie udaje, ze chce to robic z czystej filantropii!

Jakoz na propozycje ponizsza (ktora wg mnie trafia w sedno)...

Czytamy, ze:

> Oczywiscie - domena juz zarejestrowana i pomysl odpada. Podobnie jak moje
> konto nazywa sie <darekw>, bo w adres darek_at_atm.com.pl juz istnial.

czyli chodzi o zalapanie sie na wylacznosc dla pewnej akcji reklamowej.

Powtorze: z czystego altruizmu?

-A.R.