Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 11:50:58 MET

>Popieram odmowe: jesliby miala ona (domena) sluzyc jako meta-szuflada
>dla dziennikarzy, to bylaby - jak sadze - pierwsza domena~ "zawodowa".
>Otoz dlaczego w takim razie nie myslec o tworzeniu domen dla:
>politykow, biologow, ksiezy itd.itd.?

Dokladnie o to chodzi - o rejestracje domeny (na poczatek serwer WWW +
poczta) dla prasy (redakcji) i dziennikarzy.

>Rozumiem, ze pisalby taki delikwent np. e-maile "jako dziennikarz",
>a gdzie indziej moglby pisac "jako pracownik instytucji X".

Wbrew pozorom dostep do Internetu i korzystanie z poczty elektronicznej nie
jest powszechne i dziennikarze zadko maja po kilka skrzynek pocztowych.
Celem utworzenia domeny i serwera prasa.pl jest wlasnie udostepnienie (w
wiekszosci BEZPLATNIE) Internetu prasie, a nie mnozenienie adresow pocztowych.

>Zupelnie rowniez nie wiem, czym mialyby byc "byc moze rowniez inne cele"?

Przede wszystkim WWW dla redakcji, w przyszlosci, byc moze rowniez nieco
szerszy serwis prasowy polskiej prasy.

Pozdrowienia
Darek Wichniewicz
ATM - Dzial Internetu