Re: Telefony przez Internet

Autor: Arek Wnukowski (Arek_at_wnuko.demon.co.uk)
Data: Sat 07 Oct 1995 - 19:02:06 MET

In article <4562h0$cmq_at_priam.umcs.lublin.pl>
           resz_at_priam.umcs.lublin.pl "Andrzej Resztak" writes:
> Arek Wnukowski (Arek_at_wnuko.demon.co.uk) wrote:
>
> : Monopol no polaczenia dlugodystansowe?
> : A kto daje polaczenia do internetu na skale miedzynarodowa? To tez
> : polaczenie dlugodystansowe!
>
> : Przyznam ze jestem laikiem jesli chodzi o telecomunikacje polska, ale
> : draznia mnie ograniczanie w uzyciu technologi w interesie jakiejs
> : firmy (TP S.A.).
>
> Tez jestem przeciwny monpolom, ale w tym momencie nie o to chyba chodzi.
> Wbrew ogloszeniu, ktore bylo na news-ach i wbrew temu co pisza gazety
> [...]

A-ha. Dzieki Andrzeju za te informacje.

Nadal uwazam jednak, ze zamiast monopolowac i dofinansowywac
mozna inwestowac.

A placic za to moga uzytkownicy. Nie tylko obecni, ale i przyszli.
Jak na przyzwoita inwestycje przystalo.

Dzieki raz jeszcze.

--
Arek Wnukowski