Re: Polska ogonkowa home-page

Autor: Karol Pilorz (pilorz_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 08 Oct 1995 - 16:03:25 MET

In article <441c2f$8vr_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> kompas_at_uci.agh.edu.pl (Piotr Piatkowski) writes:
>From: kompas_at_uci.agh.edu.pl (Piotr Piatkowski)
>Subject: Polska ogonkowa home-page
>Date: 23 Sep 1995 18:19:27 +0200

>Niby juz o tym kiedys pisalem, ale napisze jeszcze raz bo wreszcie dokonalem
>pewnych znaczacych poprawek.
>Otoz - po pierwsze przypominam o polskiej ogonkowej home-page:
>http://www.uci.agh.edu.pl/~kompas/ogonki

[...]

Pare dni temu tam zajrzalem, potrzebowalem dokonac konwersji z polskiego na
polski. Po porownaniu zamieszczonej tabelki standardow z Polonika 3.0
zauwazylem roznice w Windows-EE dla literki N (jest 177, a chyba powinno byc
209) oraz Cyfromat (male literki sa z innego standardu, DHN?).
Ostatnio nie moge sie na te strone ogonkowa dostac ("Document contains no
data", czy jakos podobnie) wiec mam nadzieje, ze jest poprawiana.
Nie pamietam czy sa takze odnosniki do programow konwertujacych pod rozne
systemy (pod DOS, np. polstand.com, ca.1kB), ktore konwertuja ZGODNIE z
zamieszczonymi standardami.
Milego dnia
Karol