Re: Help - Informator Nauki Polskiej

Autor: Tomasz Wolniewicz (twoln_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 16:30:25 MET

Mariusz Masłowski (mario_at_man.poznan.pl) wrote:

Dane zawarte w X.500 to w zasadzie kopia Informatora z zeszlego roku, na
ten rok zabraklo funduszy. Ponadto niektore uczelnie same zarzadzaja danymi
i wtedy sa one znacznie bardziej na czasie.

  Dostep do tych danych to:

Strona tytulowa: http://ocelot.mat.uni.torun.pl

interfejs WWW
http://jaguar.cc.uni.torun.pl:8888/Mc%3dPL

interfejs tekstowy:
rlogin://de@jaguar.cc.uni.torun.pl

: Witam!
:
: Sorry, ze moze troche nie w temacie, ale:
: Czy ktos moze wie czy (i gdzie) jest w Internecie spis instytucji
: naukowych z ich wladzami? Konkretnie interesuje mnie kto na danej
: uczelni jest rektorem.
: Mam taki spis w formie ksiazki, ale jest on juz troche stary
: (1992/93).
: Dziekuje z gory za informacje.
:
: Z sieciowym pozdrowieniem
: Mariusz Maslowski
: (mario_at_man.poznan.pl)
:

--
Tomasz M. Wolniewicz                                twoln_at_mat.uni.torun.pl
Faculty of Mathematics and Informatics              tel: +48-56-26017