Re: Help - Informator Nauki Polskiej

Autor: Marcin Zawierucha (zawieruc_at_ae.katowice.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 12:49:41 MET

On Sun, 1 Oct 1995, Mariusz Mas=B3owski wrote:

> Czy ktos moze wie czy (i gdzie) jest w Internecie spis instytucji
> naukowych z ich wladzami? Konkretnie interesuje mnie kto na danej
> uczelni jest rektorem.

Nie wiem jak jest ze wszystkimi uczelniami, ale u nas tzn na Akademii=20
ekonomicznej w Katowicach informacje o uczelni mozna sciagnac:
http://www.ae.katowice.pl/ae/informator/informator.html

Swoja droga fajnie by bylo jesli ktos mialby moce przerobowe i zebral te=20
rzeczy do kupy.

Aha, jest jeszcze x500 gdzie sa namiary na wiekszosc wladz wyzszych uczelni=
..

Pozdrawiam

   /-\/-\ /-----/ Marcin Zawierucha zawieruc_at_ae.katowice.pl
  / \ /__ /
 / \ / /__ Computing Center of the Academy of Economics