Re: Mail headers

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 29 Sep 1995 - 10:08:19 MET

> Pisze pewien specjalizowany program pocztowy. W jego sklad wejdzie
> rowniez interpreter naglowkow. W zwiazku z czym mam prosbe do Kolegow
> o przeslanie mi na potrzeby testow, wszelkich nietypowych header'ow
> (tych typowych, Internetowych, do ktorych interpretacji wystarczy miec
> pod reka RFC821, mam wystarczajaco wiele), np. z emaili otrzymanych za
> posrednictwem roznych mailgate'ow, z Compu$erve, Genie, America On
> Line, Fidonet itp. Interesuja mnie rowniez header'y z maili
> generowanych automatycznie np. z komunikatami o bledach, z
> [...]

jesli cie to interesuje, to moge udostepnic wyniki wlasnych
obserwacji nt. zachowania sie bramki pocztowej (MHS) w programie The
Major BBS (jeden z najlepszych programow do prowadzenia BBSa czy
postawienia servera komunikacyjnego (TCP/IP, IPX, X.25, ISDN, serial,
modemy (do 256!) itp) sprzedawanym takze (wraz ze stosowanym
klientem) pod nazwa WorldGroup. wlasciwie posiadam wszystkie dane, by
taka bramke pocztowa napisac (zabiore sie za to za pare dni bo tez mi
jest pileni potrzebna). czyli najkrocej: pozwala to na podlaczenie
majora do dowolnej sieci (chodzi o wymiane poczty) - czy to do
internetu, czy do fido, czy innych (dziala tez np. siec majornet)
karpio