Mail headers

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 29 Sep 1995 - 07:07:14 MET

  Pisze pewien specjalizowany program pocztowy. W jego sklad wejdzie
rowniez interpreter naglowkow. W zwiazku z czym mam prosbe do Kolegow
o przeslanie mi na potrzeby testow, wszelkich nietypowych header'ow
(tych typowych, Internetowych, do ktorych interpretacji wystarczy miec
pod reka RFC821, mam wystarczajaco wiele), np. z emaili otrzymanych za
posrednictwem roznych mailgate'ow, z Compu$erve, Genie, America On
Line, Fidonet itp. Interesuja mnie rowniez header'y z maili
generowanych automatycznie np. z komunikatami o bledach, z
ftp-mail-serverow i innych services dostepnych za posrednictwem
poczty.

Z gory dziekuje

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it