Re: Megabajt za zltowke

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 01:31:09 MET

On Wed, 27 Sep 1995 17:49:10 +0100 Przemyslaw Gamdzyk wrote:

>Skad sa te dane? Czy to dotyczy tylko Polski? Jesli idzie o swiat, to ja mam
>zupelnie inne informacje.

Nie pamietam gdzie to przeczytalem, ale na pewno w jakichs
"oficjalnych" danych amerykanskich (chyba gdzies na NIC'u). Utkwilo mi
to w pamieci, wlasnie dlatego ze i ja bylem bardzo zaskoczony.
Myslalem ze FTP, a od niedawna WEB, a tymczasem ...nie, wlasnie email.

> ^^^^^^^^^^^^^^^
>No - to jednak nie calkiem to samo...

A czy ja twierdze ze to samo?
Jak sie nie ma co sie lubi to sie bedzie lubialo co sie ma.
I ludzie beda korzystac z W3 przez email.
I jesli bedzie ich duzo, to szybko powstana inteligentne
email-web-browsery,
zeby nie trzeba bylo kazdego request'u wysylac "recznie" ani "recznie"
wygrzebywac linkow z HTML'a.

Pozdrawiam
Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it