Re: Megabajt za zlotowke

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 26 Sep 1995 - 23:12:12 MET

Tomasz Lukaszewicz (witlu_at_crab.mimuw.edu.pl) wrote:
: Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
: >>Ja mam jedno glupie pytanie: kto za TO (to=ruch) zaplaci?
: >Wcale nie glupie to Twoje pytanie.
: >>Bo wedlug
: >>Ciebie my wszyscy w podatkach.
: >Wlasnie tak
: >To jeden z nielicznych przypadkow kiedy dopuszczam interwencje
: >panstwa,
: >ktore, rzecz jasna "wlasnych" pieniedzy nie ma.
: Chyba nie zrozumialem. To niby szary obywatel ma za ruch w Internecie
: placic? Przeciez szary obywatel ma Intenet w d****!
: Oczywiscie, skoro uczelnie wyzsze sa panstwowe, to i panstwowy powinien
: byc na nich Internet - jako niezbedny do pracy dla naukowcow itp. Twierdze
: jednak, ze to nie naukowe wykorzystanie sieci tak ja przeciaza...

Szary obywatel ma w dupie rowniez rencistow, gornikow, hutnikow - a placi.
Czy internet jest mniej wazny, od kogo i dla kogo? To zalezy od nas..

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec