Re: Modemy na liniach "wysokiej czestotliwosci"

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 22 Sep 1995 - 13:33:17 MET DST

Wojciech Myszka (myszka_at_norka.immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: Moje pytanie nie jest calkiem na temat, ale...
:
: Czy ktos z Panstwa ma jakies doswiadczenia (albo innego rodzaju wiedze) jak
: bedzie sie zachowywal modem na tak zwanej linii wysokiej czestotliwosci?
:
: O ile sie orientuje takie rozwiazanie bylo (bywa ??) stosowane gdy brakuje
: linii a koniecznie trzeba zalozyc komus telefon. Wowczas po jednej parze
: drutow mozna organizowac wiecej niz jeden kanal przesylu informacji.

Niestety - doswiadczenia praktycznego mam tu zero, ale czy przypadkiem nie
jest to standardowa metoda na lacza miedzymiastowe?

Jarek.