Re: Czy placi sie w Polsce za zarejestrowanie domeny ?

Autor: Michal Krzeminski (mike_at_polbox.com.pl)
Data: Wed 20 Sep 1995 - 14:13:52 MET DST

On 18 Sep 1995, Ireneusz Neska wrote:

> W odpowiedzi powyzej jest pare niescislosci. Za rejestracje domeny w Polsce

Ok ok ok - pozostaje mi polozyc uszy po sobie za szerzenie nieprawdziwych
danych. Jednak charakter mojej wypowiedzi pozostaje raczej niezmienny -
w cenie, ktora placimy za uzytkowanie lacza (dla niewtajemniczonych - za
kwartalna oplate moglbym kupic sobie naprawde wysokiej klasy samochod) mozna
sobie wyobrazic niemal wszystko, lacznie z domniemanymi (acz nieprawdziwymi
jak sie okazalo) oplatami za rejestracje domeny i Bog wie co jeszcze, ale
to chyba temat na inna dyskusje.

> Byc moze w przyszlosci zostana wprowadzone oplaty za obsluge (i byc moze
> delegacje) DNS, ale w tej chwili ich nie ma.

Nie wspomne juz ile razy musialem dzwonic, i prosic o poprawe zapisow
w naszym revdns, a byl to na dobra sprawe jeden rekord zawierajacych
linie NS....cale szczescie trafilem na kogos sensownego i sprawa ciagnaca
sie z przerwami od ponad dwoch miesiecy znalazla zakonczenie...

| mike_at_polbox.com.pl or mike_at_uucp.polbox.com.pl * 2048k link * |
| Voice Customer Support +48-2 6656363 * Modem +48-2 6656262 |