Re: TV kablowa (bylo: Re: Jak ominac TP S.A.)

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Fri 15 Sep 1995 - 21:10:46 MET DST

Jaroslaw Rafa napisal :
> Ja tez! Jeszcze jak bym chcial...
> Ale popatrz na nasze sieci TV kablowej: sa tak nowoczesne, jak centrale
> Strowgera w TP SA. Nie nadaja sie do transmisji dwukierunkowej, wnosza pelno
> zaklocen co mozna sobie zobaczyc na ekranie ogladajac np. TVP 1 raz
> bezposrednio z anteny, a drugi raz z kabla. W chwili ich zakladania sa juz
> przestarzale. Jakby chciec ich uzyc do Internetu to trzeba by je zerwac i
> zalozyc nowe. Nasze firmy zakladajace TV kablowa sa po pierwsze biedne jak
> caly polski pozal sie Boze kapitalizm i nie stac ich na inwestycje na wyrost,
> [...]

Pozwolisz ze sie nie zgodze. Znam co najmniej jedna taka firme w Polsce, a
nawet w Warszawie ktora stosuje juz urzadzenia do transmisji dwukierunkowej.
Sami jeszcze nie wiedza przed czym zostana postawieni kiedy poprosza o
wpiecie w siec, ale przygotowuja sie do tego dosc dobrze. Celowo nazwy nie
podaje bo nie wiem czy firma sobie tego zyczy.

--
Pozdrowienia,
Wojtek