Re: lacza dzierzawione w Krakowie (TP SA)

Autor: Krzysztof Kurczynski (kjk_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 14 Sep 1995 - 09:46:09 MET DST

At 17:29 95-09-13 +0200, you wrote:

>To nie ksiazzki to praktyka. Tyle ze nie para a dwie.
>Przyklad: HDSL Watson, 2 pary 0,8 mm z wstawka 0,6 (wazne: odbicia),
>relacja: Tomaszow Maz. - kopalnia Biala Gora (okolo 8 km)
>Pozdrawiam.

To istotnie praktyka. 2Mb/s chodzi po 2 parach. Widzialem takie lacza
pracujace na urzadzeniach TELINDUSa. Za ok 2 tygodnie koncze budowe kabla
(0.8mm) i przez jakis czas bede mial sporo wolnych par. Mam zaplanowany
eksperyment majacy na celu wyznaczenie rzeczywistych zasiegow baseband'ow
dla 2Mbps, 144kbps i 64kbps. Po zakonczeniu wysle wyniki na polipa.

Pozdrawiam
Krzysztof Kurczynski
TELBANK