Re: Co sie dzieje z root serwerami?

Autor: Jacek A. Ponarski (ponarski_at_aecom.yu.edu)
Data: Wed 13 Sep 1995 - 21:53:00 MET DST

U mnie wlasnie odwrotnie. Zanim wsadzilem to nowe file z
ftp://rs.internic.net/domain to za kazdym razem jak restartnalem bind
4.9.2 to mi wychodzil blad ze ip's z nazwami tych root serverow nie
pasuja. Jak zainstalowalem to file to nie ma klopotow.

Te nazwy nie tak dawno sie zmienily, cos chyba 20-25 sierpnia. Ktos mi
tez mowil ze niektore root servers tez ida na bind 4.9.3.24 beta. Moze to
to tak psuje wszystko. Slyszalem i sam doswiadzylem ze bind 4.9.3.24 beta
ma na przyklad klopoty ze named-xfer. Ale to nie ma nic wspolego z naszym
problemem.

Jacek A. Ponarski, Albert Einstein College of Medicine, RIT
ponarski_at_aecom.yu.edu, Bronx, NY. http://micro6.trincoll.edu