Re: problemy z polaczeniem

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 13 Sep 1995 - 17:42:00 MET DST

> Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
> : Hi!
> : Nie wiem co sie dzieje, ale jak wlazlem dzisiaj do sieci to malo krew
> : mnie nie zalala... Wszystko pracuje tak, jakbysmy wisieli na modemie
> : 9600 :( Czy moglby mi ktos udzielic informacji co sie stalo i skad
> : takie problemy? Przeciez w takich warunkach nie mozna spokojnie
> : poircowac nie mowiac o jakiejkolwiek powazniejszej pracy... :(
>
> Wisimy na 256kb. Wczoraj od 19.00 byly dodatkowo jakies klopoty
> z laczem. Od godziny jest wszystko poprawnie, nie wiem na jak dlugo.
> [...]

Dziekuje za informacje. To calkiem fajnie. Ale czy nie byloby lepiej
np. calkiem zlikwidowac lacze Lublin - W-wa? To oznaczaloby jeszcze
wieksze oszczednosci, bo w sumie 3cia pod wzgledem wielkosci siec w
Polsce wcale nie musi miec lacza ze swiatem, no nie? Pozostaje
jedynie zyczyc wszystkiego najlepszego autorowi pomyslu z downgradem
kabla...

karpio