Re: problemy z polaczeniem

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 13 Sep 1995 - 11:26:28 MET DST

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: Hi!
: Nie wiem co sie dzieje, ale jak wlazlem dzisiaj do sieci to malo krew
: mnie nie zalala... Wszystko pracuje tak, jakbysmy wisieli na modemie
: 9600 :( Czy moglby mi ktos udzielic informacji co sie stalo i skad
: takie problemy? Przeciez w takich warunkach nie mozna spokojnie
: poircowac nie mowiac o jakiejkolwiek powazniejszej pracy... :(

Wisimy na 256kb. Wczoraj od 19.00 byly dodatkowo jakies klopoty
z laczem. Od godziny jest wszystko poprawnie, nie wiem na jak dlugo.

Andrzej Resztak