Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 13 Sep 1995 - 09:20:01 MET DST

Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski) wrote:

>Bede drazyc sprawe: Czy takie firmy (Mercury, kablowki) podlacza
>rowniez kogos, kto juz ma telefon od British Telecom, czy tylko
>podlaczaja takie domy, gdzie dotad telefonu nie bylo?

Nie mieszkam w UK, wiec moja odpowiedz nie jest z pierwszej reki ale z
cytowanego przeze mnie artykulu wynikalo dokladnie to. Pamietam taki
fragment: Mercury aktywnie oglaszal w mediach, ze znosi oplaty za rozmowy
lokalne aby odebrac klientow British Telcom w Londynie. Czyli chyba
jednak podlaczaja i dotychczasowych klientow BT. A czemu by nie?

Dodam jeszcze, ze w Cambridge lokalna TV kablowa jest glownym providerem
Internetu do domow prywatnych. I ja bym tak chcial..... :-((((

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland