Jak ominac TP S.A. - Po co ? Lepiej zlikwidowac !

Autor: Eligiusz Pawlowski, LUBLIN. (ELEKP_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Tue 12 Sep 1995 - 15:53:12 MET DST

> sprawiedliwie jest zakladac najpierw tym ktorzy czekaja kilka/kilkanascie
> lat a nie tym ktorzy sie dopiero byc moze za pol roku namysla.
> To naprawde jest tak logiczne ze nawet TP S.A. na to wpadla ;-)
> Pozdrawiam.
> Konrad

Sprawiedliwie ?
To nie sprawiedliwosc ale kpiny ze sprawiedliwosci.
(no chyba ze ktos ma na mysli tzw. "sprawiedliwosc socjalistyczna",
ktorej mam nadzieje juz dlugo nie zaznamy).
Logiki tez w tym nie ma za grosz (dobrze ze przynajmniej nie
mielismy "logiki socjalistycznej". Najgorsza to jednak byla
"moralnosc socjalistyczna")
Sprawiedliwie to jest wtedy, gdy kazda firma ma mozliwosc wejsc do
interesu telekomunikacyjnego i zakladac kazdemu telefonu, kto tylko chce.
Gwarantuje, ze nie bedzie wtedy problemu z 10-letnimi kolejkami i
nie bedzie tez problemu jak jest "sprawiedliwie" zakladac telefony.
Przepraszam, ten tekst nie za bardzo pasuje do listy i troche
zalatuje kampania wyborcza, ale trafia mnie jak czytam takie bzdury.

Pozdrowienia "niesocjalistyczne" dla wszystkich
oczekujacych na telefon :-)

Elek.

 Eligiusz Pawlowski elekp_at_elektron.pol.lublin.pl
 POLITECHNIKA LUBELSKA
 Wydzial Elektryczny
 Katedra Metrologii Elektrycznej i Elektronicznej
 ul.Nadbystrzycka 38 A
 20-618 LUBLIN tel.(48) (81) 55-10-51 wew.359,365