Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 11 Sep 1995 - 12:57:19 MET DST

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.com.pl> wrote:

>Z calkiem trywialnych powodow. W zwiazku z tym, ze jak wszyscy zapewne
>wiedza konstrukcja studzienek kablowych nie zapewnia szczelnosci,
>dostajaca sie tam deszczowa woda powoduje nasiakanie izolacji przewodow,
>ktora w wielu wypadkach uczyniona jest niestety....z papieru. Kazdy moze
>sobie sprawdzic co sie stanie gdy omomierzem dotknie do kawalka papieru
>nasaczonego brudna woda, wnioski pozostawiam czytelnikom :( Poza tym,
>wewnatrz glowic kablowych powinny sie znajdowac zasobniki z osuszaczem,
>ktorych czesto tam po prostu nie ma. Na nowych centralach sytuacja troche
> [...]

no wlasnie. TPSA dopuscila i dopuszcza sie razacego zaniedbywania obowiazkow
wobec abonentow (posrednio wynika to z twego listu) a jeszcze sa tak
cwani, ze podnosza oplaty.
  nie patrzylem w cenniki bo nie mam do nich dostepu, ale jak sie
przedstawia porownanie oplat za telefonu u nas, i np. w stanach ?
(ewentualnie RFN)

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |