Re: Listy w Poznaniu !!!!

Autor: Tomasz Kokowski (tommy_at_rose.man.poznan.pl)
Data: Mon 04 Sep 1995 - 17:43:43 MET DST

>Zdaje sie, ze choc listy sdresowane na deuter.am.put.poznan.pl
>do deutera dochodza, on nie uwaza ich jako adresowanych do siebie.
>I stad ten klopot. [...]

 Deuter to host wewnatrz sieci Politechniki Poznanskiej i to odpowiedzialny
wylacznie za poczte Instytutu Mechaniki Stosowanej. Uwagi dotyczace
tego hosta przekazuje jego adminowi - mnie nic do niego.

Tomasz Kokowski
-----
Tomasz Kokowski
Administrator Uslug Sieciowych Network Services Administrator
Poznanskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Poznan Supercomputing and
Networking Centre

Osrodek Nauki PAN tel. 528503 ext. 279,
282, 266
ul. Wieniawskiego 17/19 e-mail: tommy_at_pozman.edu.pl
61-712 Poznan tommy_at_man.poznan.pl