Re: Krzaczki w "Received" - Trumpet czy Netscape?

Autor: Andrzej Gorbiel (A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL)
Data: Mon 04 Sep 1995 - 14:03:41 MET DST

resz_at_priam.umcs.lublin.pl (Andrzej Resztak) wrote:
>W ostatnim akapicie sam sobie odpowiadasz. Mail server pyta name-servera
>o pelna nazwe domeny twojego PC-ta i wpisuje odpowiedz w pole Received.
>Blad jest wiec albo w DNS, albo w mail-serverze, a byc moze i tu

Probowalem kilka ROZNYCH hostow jako mailservery (wszystkie juniksowe:
dwa na linuxie, jeden na sunos). To samo.

host -a IP
zwraca, ze IP autorytatywnie nie istnieje. Nie zwraca SMIECI!

>i tu. Przwdopodobnie nikt nie testuje poczty na komputerach bez DNS,
>chociaz adresy typu user@[adres.ip] dzialaja poprawnie.

Nie chodzi mi o taki adres. Chodzi o siec LAN na pecetach pod Netware 3.11,
z ktorych niektore maja Tumpeta, wlasne IP, ale Z NATURY korzystaja
z innej maszyny jako MAIL servera. To chyba typowy uklad?!

>Andrzej Resztak

wojtekp_at_tch.waw.pl:

> Z gory przepraszam za zgryzliwosc:

Nie szkodzi. Przywyklem...

> W/g mnie zly adres. Pytanie nalezy zadac:
> 1) firmie micro$oft
???
> 2) lokalnemu administratorowi dlaczego tak jest
> 3) lokalnemu administratorowi dlaczego do tego dopuszcza.

tzn. temu od DNS, czy od mail servera. Bo ten drugi, to moze nie byc lokalny...

>Ciekawe jaki to system :)

Taki, jeden z tych, co za koniec pliku uwaza ^Z i nie jest to VMS...

>Wojtek Piecek

Andrzej