Krzaczki w "Received" - Trumpet czy Netscape?

Autor: A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 02 Sep 1995 - 19:29:57 MET DST

Pytanie do tych, co uzywaja Trumpeta i Netscape na pecetach o IP
bez reverse DNSu (chodzi mi o to: mam staly IP, ale nie mam hostname).

Wszystkie listy wysylane Netscapem maja skopany naglowek Received.
Tam, gdzie powinna byc nazwa maszyny, od ktorej mail-server otrzymal
list sa... random characters. Co gorsza czesto z zakresu <32.
Znaki kontrolne przechodza potem przez SMTP i potrafia powiesic
system u adresata.

Nie wiem, gdzie jest blad w Trumpecie czy w Netscapie (probowalem
chyba wiekszosc wersji, od wczesnych bet po najswiezsze!).

Najwyrazniej sprawa wyglada tak. Ktos (KTO?) pyta, jaka jest nazwa
symboliczna maszyny o znanym mu IP. Dostaje w odpowiedzi, albo sieczke,
albo ze takowa nie istnieje. Wpisuje sieczke...

Help!

Andrzej

PS.
Moge wyslac taki list - do analizy.

-- ,
Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>
Gazeta Wyb*rcza Oddz. Katowice, (++48-32)512-130 ext.225, fax (++48-32)512-472