Re: Domena gazeta.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 21 Jul 1995 - 18:18:36 MET DST

> Date sent: Fri, 21 Jul 1995 15:40:33 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: mc10_at_boa.uni.torun.pl (Marek Czubenko)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Domena gazeta.pl

> GW powoli jakby sie wycofywala z przymiotnika "Wyborcza" w nazwie.
[...]
> 3. Historia pt *.gazeta.pl zdaje sie takze potwierdzac moja hipoteze.
>
> Krotko: chyba mamy do czynienia z narodzinami aliasa, ktory powoli
> moze wyprzec pierwotna nazwe GW. Niekoniecznie musi to byc swiadome.

Alez oczywiscie! To widac od dawna!
A moim zdaniem historia z gazeta.pl dowodzi ze to jest swiadome.
A fe...
Co z tego ze we Wloszech istnieje "La Stampa" itp. Dla mnie nadawanie sobie
tytulu "gazeta" jest uzurpowaniem sobie prawa do bycia *jedyna prawdziwa*
(powazna, liczaca sie etc. - niepotrzebne skreslic, potrzebne dopisac)
gazeta. Jezeli tylko "Gazeta" jest gazeta, to znaczy ze inne drukowane twory
lezace w kiosku gazetami nie sa, a przynajmniej nie sa godne tego miana.
Itd... itp... jednym slowem bardzo mi sie to nie podoba.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl