Re: Podgladanie msgow na IRCu (Re: Artykul w Gazecie)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Jul 1995 - 16:19:49 MET DST

> Date sent: Tue, 18 Jul 1995 12:51:31 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: zych_at_student.uci.agh.edu.pl (Zbigniew Zych)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Podgladanie msgow na IRCu (Re: Artykul w Gazecie)

> Hm...
>
> 1. Trzeba byc IRC ADMINem - czyli trzeba miec dostep do konta
> z serverem i miec mozliwosc rekompilacji servera.
> (IRC OP - nie musi miec...)
>
> 2. ustawienie opcji DEBUG na serverze powoduje generowanie ogromnej
> ilosci roznych komunikatow, a nie loguje WYLACZNIE msgow...
> [...]
Pare innych mozliwosci:
1) wejsc na ircu na ten sam kanal co oni - chyba najprostsze :-)
2) to akurat moze miec (i ma czasami) zastosowanie w mojej sytuacji - jest
pare takich programikow, ktore w sieci Novell umozliwiaja podgladanie ekranow
innych komputerow. Nie trzeba byc ani IRC OP-em ani adminem (natomiast
przydaloby sie byc supervisorem lokalnego Novella, ktorym akurat jestem).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl