Podgladanie msgow na IRCu (Re: Artykul w Gazecie)

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Jul 1995 - 12:52:35 MET DST

Michal Mosiewicz wrote:

> Po co ramki, irc-operator moze to prosciej zrobic :-)

Hm...

1. Trzeba byc IRC ADMINem - czyli trzeba miec dostep do konta
z serverem i miec mozliwosc rekompilacji servera.
(IRC OP - nie musi miec...)

2. ustawienie opcji DEBUG na serverze powoduje generowanie ogromnej
ilosci roznych komunikatow, a nie loguje WYLACZNIE msgow...
Ponadto kazdy uzytkownik moze sprawdzic, czy server ma ustawiony DEBUG.

3. Osoba ktora pisala, ze wie o czym gadaja studenci, nie jest ani
IRC OPem, ani tym bardziej IRC ADMINem...

A o czym gadaja ludzie na ircu - to mozna sie dowiedziec stajac
nad nimi i patrzac im przez ramie w monitor... ;)

Zbigniew Zych

--
IRC nick: Zyzio     email: zych_at_icslab.agh.edu.pl   rak_at_uci.agh.edu.pl
  finger: zych_at_ernie.icslab.agh.edu.pl       rak_at_galaxy.uci.agh.edu.pl