Re: Domena gazeta.pl

Autor: Wladyslaw Majewski (boss1_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sun 16 Jul 1995 - 01:47:19 MET DST

Marek Czubenko:
>Poza tym prosze zwrocic uwage na forme wypowiedzi p. WM.
>Trudno mi, mimo checi, podejrzewac autora tego rodzaju sformulowan o obiekty-
>wizm. Niestety styl ten bardzo mi przypomina co niektore przemowienia tow.
>Wieslawa Zwlaszcza jedno z marca 68 roku.

Panie Marku,
czy z kazdym krokiem nie brnie Pan aby glebiej w absurd?
Zaczal Pan od konfabulacji na tle trzech literek z mojego adresu sieciowego,
a juz w drugim ruchu rzuca Pan tow. Wieslawem.
Czy w kolejnym liscie nazwie Pan zupelnie sobie nieznana osobe
hitlerowcem?

Wyjasniam:
sformulowanie "wydawnictwo _brukowe_" znaczy: gazeta publikujaca
zle udokumentowane i napisane, ale za to bardzo sensacyjne materialy,
takie jak artykul o seksei w Internecie, nie myslac o skutkach spolecznych
takich dzialan. Gazeta tym razem zachowala sie jak klasyczny brukowiec,
drukujac w sezonie ogorkowym tekst klasy "NIE", tyle ze warsztatowo
znacznie gorszy od tam publikowanych.
Niestety, nie bylo w ciagu ostatnich 6 miesiecy zdarzenie wyjatkowe, stad
takie kwalifikowanie "gazety" wydaje mi sie dopuszczalne, choc oczywiscie
dyskusyjne (ale nie w tonie "ty komuchu...").

Drugie bulwersujace Pana zdanie jest implikacja prostsza niz wykladana
przez Pana:
Jesli istnieje w Polsce wiele gazet, to nie mozna slowa gazeta uzywac
jako nazwy jednej z nich,
tak samo jak mozemy potocznie nazywac USA "ameryka"', ale w
dokumentach zawsze wskazujemy, o ktore z panstw z obu
amerykanskich kontynentow chodzi.

Wladyslaw Majewski