Re: Domena gazeta.pl

Autor: Marek Czubenko (mc10_at_boa.uni.torun.pl)
Data: Fri 14 Jul 1995 - 16:33:59 MET DST

> Bardzo sie Pan myli. Zastosowal Pan metode GW (taka jak w w/w artykule).
> Nic Pan nie wie i wymysla.
Sformulowalem PRZYPUSZCZENIE nieprawdziwe confiteor, ale - nic to nic, a wiec
proznia, pustka i chyba krzyne Pan przesadza z ocena mojej wiedzy.
Proponuje zajrzec do slownika lub innej encyklopedii, w celu stwierdzenia
na czym polega roznica pomiedzy przypuszczeniem i wiedza.
Podejrzenie jest przypuszczeniem.
I jeszcze jedno "podejrzany" nie znaczy "winny", tak jest przynajmniej
w cywilizowanych krajach. Stad taka. a nie inna forma mego podejrzenia.
Eh bien, honi soit qui mal y pense.
> Z przyjemnoscia moge Pana poinformowac ze IKP to Internet Komercyjny w
> Polsce. Jest to komputer stojacy w firmie ATM. Mozna na nim zalozyc sobie
> konta (np. do dzwonienia) co wlasnie p. Wladyslaw Majewski uczynil. Pracuje
> on w firmie BOSS i stad prawdopodobnie nazwa uzytkownika. A numerki - no coz
> moze kilka osob korzysta z ikp i wszyscy sa boss ale rozni ...
Przyjmuje do wiadomosci.
> I w koncu. Pana ignorancja w temacie w ZADEN sposob nie upowaznia Pana do
> rzucania hasel bez pokrycia, nawet jesli w dwie sekundy potem Pan sie z nich
> wycofuje. Prosze kilkadziesiat razy przemyslec (no moze chociaz raz) to co
> sie chce napisac i potem to napisac a potem jeszcze raz przemyslec (to jest
> trudne, rozumiem to) i dopiero wysylac.
WIELOKROTNIE PRZEMYSLALEM, a potem WIELOKROTNIE PRZECZYTALEM moj mail ZANIM go
wyslalem, Pan go tylko niezbyt uwaznie przeczytal, do czego w kraju
demokratycznym ma Pan prawo, bo lektura Panskich uwag nasuwa kolejne brzydkie
podejrzenie, ze nie rozumie Pan o co mi chodzi.
Jesli zadalby Pan sobie trud uwaznego przeczytania mojego maila, to moze by
go Pan prawidlowo odczytal tj. if "moje podejrzenie jest sluszne"
then "oj nieladnie itd. itd." else "przepraszam".
Mysle, ze jest Pan na bakier z regulami wnioskowania.
Poza tym prawi mi Pan kazanie z cyklu PANSKA IGNORANCJA W TEMACIE NIE
UPOWAZNIA, a wypowiada sie na temat mojej wiedzy/ignorancji, w ktorym to
temacie jest Pan przeciez niewatpliwym ignorantem.

> A ja i czytam GW (a nawet Dodatek Komputerowy - i czesto sie nie zgadzam z
> nim), mam NAWET INNE koneksje z GW, ale nie przeszkadza mi to w patrzeniu na
> te firme wzrokiem dosc obiektywnym. Z faktu ze lubie Francje nie znaczy ze
> kocham francuskie samochody.
Gdyby Pan uwazniej przeczytal to co napisalem mialby Pan prawo pomyslec:
"facet pisze, ze pisali na rozne internetowe tematy", na jakiej podstawie
wiec dopuszcza sie Pan naduzycia nt. oceny jakosci tychze artykulow przeze
mnie, co czyni Pan implicite.
GW NIE JEST fachowym pismem informatycznym, stad tez do jakosci tekstow
nt. informatyki, komputerow etc. mozna miec zastrzerzenia (tez je miewam).
I tak postep w tej materii jest znaczny. Ja bardzo dobrze pamietam czasy,
kiedy wlasnie chyba w IKP (bylo to ze 20 lat temu) dziennikarz napisal
reportarz o osrodku obliczeniowym w ktorym stala jakas ODRA, i tam byl taki
fragment ze z komputerem trzeba sie porozumiewac po angielsku bo jest
zrobiony z angielskich czesci.
Poza tym prosze zwrocic uwage na forme wypowiedzi p. WM.
Trudno mi, mimo checi, podejrzewac autora tego rodzaju sformulowan o obiekty-
wizm. Niestety styl ten bardzo mi przypomina co niektore przemowienia tow.
Wieslawa Zwlaszcza jedno z marca 68 roku.
Marek Czubenko
| Marek Czubenko tel. +48 56 14-512, fax +48 56 21-224 |
| Uniwersytet M. Kopernika Bitnet : czubenko_at_pltumk11.bitnet |
| Zespol Pelnomocnika Rektora Internet : czubenko_at_boa.uni.torun.pl |
| ds. Komputeryzacji Uczelni lub mc10_at_boa.uni.torun.pl |
| |