Artykul w Gazecie

Autor: Jacek Rafal Radzikowski (B.Frelek) (s133926_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Fri 14 Jul 1995 - 13:36:27 MET DST

Wlasnie przeczytalem przeslany przez Macka artykul z Gazety.
Sam jestem dlugoletnim uzytkownikiem sieci, nie bede ukrywal, ze od czasu
do czasu sam zagladam do opisywanych siteow, ale to co napisal imc Pan Redaktor
Niemal nie przyprawilo mnie o bol brzucha wywlolany smiechem. To co jest tam napisane,
wyglada na wyznania wyglodnialego faceta ktory oglada sie za kazda spodniczka !
Pol biedy, jesli taki tekst przeslalby ktos do jakiegos pisma specjalistycznego,
ktore czytaja ludzie zwiazani z siecia na codzien. IMO atrykul taki
wywlolalby ostra polemike ktora zmusilaby autora do zastanowienia sie nad tym
co sie pisze. I co najwazniejsze, ze nie trafilby do ludzi dla ktorych Gazeta jest
najwazniejszym (jesli nie jedynym) zrodlem informacji na ten temat.
Po przeczytaniu takiego tekstu z cala pewnascia mogl dojsc do wniosku,
ze ten caly internet to szatanski wymys, sluzacy tylko deprawacji mlodych dusz
(wszak wiekszosc uzytkownikow to mlodzi ludzie) i nie wolno do niego sie zblizac
bez pokaznego zapasu wody swieconej.
                                                        Jacek
PS : Najbardzej rozbawily mnie fragmenty o IRC i VR.

--
| snail: ul. Warszawska 43            |      Jacek Rafal Radzikowski        |