Re: Domek i swiatlowod

Autor: Marcin Zawierucha Centrum Obliczeniowe AE (zawieruc_at_aecto.ae.katowice.pl)
Data: Wed 05 Jul 1995 - 12:42:06 MET DST

> Mysle, ze nalezaloby wymagac podczas takich imprez, aby przedstawiciele TP
> prezentowali konkretne businessplany, najlepiej na pismie, bo wedlug mnie
> stwierdzenia takie nie sluza niczemu konkretnemu poza kreowaniem "dobrego
> wizerunku". Jesli ktos sie na to nabiera, to jest to sukces jedynie dzialu
> odpowiedzialnego za public relations TP, a nie dzia=B3u=
> techniczno-rozwojowego.
Musze uczciwie przyznac, ze TP S.A. przedstawila, w ostatni dzien
konferencji, plan rozwoju sieci telekomunikacyjnej w Polsce. Odbylo sie
spotkanie z przedstawicielem TELCOM France, ktory koordynuje program
pomocy technicznej finansowany przez PHARE.
Nie chcialbym przy tym byc uznany za tajnego agenta TP, siejacego
optymistyczna propagande (daleki jestem od tego).
Wydaje mi sie jednak, ze w kraju nie ma kapitalu i zdolnosci
organizacyjno-technicznych do konkurowania z TP. Bez wielkich,
miedzynarodowych, korporacji telekomunikacyjnych nie mamy co marzyc o
zlamaniu monopolu.

--
   /-\/-\    /-----/  Marcin Zawierucha zawieruc_at_aecto1.ae.katowice.pl