Re: Domek i swiatlowod

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Tue 04 Jul 1995 - 22:52:35 MET DST

>Na targach ComNet'95 przedstawiciel TP S.A. mowil ze ten nasz wspanialy
>operator pojdzie na reke uzytkownikom INTERNETU i w niedalekiej
>przyszlosci oplaty za takie polaczenia beda jak za rozmowy miejscowe.
>Tylko kiedy to nastapi, to ja nie wiem. Wystapienie tego czlowieka bylo
>bardzo optymistyczne, mowil tak pieknie ze jeszcze chwila a pokochalbym
>instytucje monopolu. Jaka bedzie rzeczywistosc, to czas pokaze.

Mysle, ze nalezaloby wymagac podczas takich imprez, aby przedstawiciele TP
prezentowali konkretne businessplany, najlepiej na pismie, bo wedlug mnie
stwierdzenia takie nie sluza niczemu konkretnemu poza kreowaniem "dobrego
wizerunku". Jesli ktos sie na to nabiera, to jest to sukces jedynie dzialu
odpowiedzialnego za public relations TP, a nie działu techniczno-rozwojowego.

--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
tel: PL Acc. Code + 42 148340